◊ Millie Brown ◊

Schilder Millie Brown creëert wat sommige mensen noemen de kunst door het drinken van gekleurde melk en herkauwen het op een wit doek of zelfs haar eigen jurk.

Ligt het aan mij, of is kunst steeds vreemder. Ik bedoel, ik heb “kunstenaars” gezien verf met hun borsten , makenrekwisieten uit vlees en vooravond kerel die schildert met zijn penis. Iemand vertelde me eens iets is kunst als ten minste een persoon denkt zo, maar dit is belachelijk. Neem Millie Brown, ook bekend als de Vomit Painter . Ze heeft de kunst van oprispingen beheerst en gebruikt haar talenten om werkelijke kunstwerken. Haar werk vraagt ​​haar om gekleurde melk te drinken en gewoon braaksel op een wit doek, waardoor abstracte ‘schilderijen’ ter waarde van duizenden dollars.

Waarom iemand zou betalen om zelf iemand anders gekleurd braaksel is boven mijn begrip. Ik bedoel, als we aan het praten waren over Justin Bieber’s braaksel, kon ik begrijpen, ik ben vrij zeker dat er een aantal meisjes die er zijn die alles zou betalen alleen maar om zijn vuile ondergoed snuffelen, maar dit is niet het geval. Een van Brown’s kunstwerken, Nexus braaksel, gemaakt om een ​​akoestische begeleiding van operazangers Patricia Hammond en Zita Syme, verkocht voor $ 2.400, dat is gewoon verbijsterend.

Brown zegt: “Ik drink gekleurde melk – het proces is niet pijnlijk, maar na enkele uren van braken het zijn tol te eisen, dat is waarom ik beperk het aantal kleuren die ik gebruik. … Het gebruik van canvas is een natuurlijke progressie van mijn vroege optredens. Ik begon te kotsen beneden mezelf in verschillende outfits, maar wilde meer levensduur van het eindresultaat. “Je hebt misschien gezien haar presteren op Lady Gaga’s ‘Monster Ball’ tournee, waar in een video intermezzo ze braakt over Gaga’s jurk … Awesome, niet.

millie-brown-vomit2-550x309 millie-brown-vomit-550x308

via Buzzfeed

◊ LINK ◊

Geef een reactie

