Carina Dolfing

Mijn afstudeerwerk bestaat uit 2 onderdelen. Mijn portfolio en mijn eindexamenproject. 2 projecten die nogal verschillend zijn van elkaar. Dat verschil heeft te maken met een grote gebeurtenis in mijn leven. Daardoor zijn er veel dingen veranderd, waaronder mijn fotografie. Ik was bezig in de richting van de journalistieke fotografie. Wat terug te zien is in mijn portfolio. Het Portfolio bestaat uit observaties van kleine ‘vreemde’ momenten die ik tegenkwam.  Mijn eindexamenproject markeert ook een moment, maar een moment dat ik heb weergegeven in 36 foto’s.

Eindexamenproject:
Mijn eindexamenproject gaat over mijn beleving van de gebeurtenis die plaats vond op 17 juli 2014. De dag dat het vliegtuig met vluchtnummer MH17 boven Oekraïens grondgebied uit de lucht geschoten werd. De dag dat alles veranderde voor de wereld, mijn schoonfamilie en mezelf..

In het vliegtuig zaten 4 van mijn familieleden, mijn ex schoonzus en haar 3 dochtertjes.
Het werk bestaat uit 36 foto’s die 1 moment markeren. Het moment dat alles veranderde. Mijn kijk op het leven, ikzelf en mijn fotografie.
Het project heet  03 :20 :13  Dat zijn de getallen die staan voor de omgekeerde wereldtijd waarop het contact met de cockpit is verloren.
Carina Dolfing

Link

Geef een reactie

