Martie Herrmann

Van jongs af aan ben ik (Martie Herrmann) nieuwsgierig naar de mens en zijn omgeving. Het intrigeert mij waarom iemand op een bepaalde manier reageert, spreekt of zwijgt. Maar ook, wat heeft deze persoon waarom ik mij dit juist afvraag.

Ik wordt geraakt door de eenzaamheid en strubbelingen van mensen en houd van de kleinheid van een persoonlijke ontmoeting.

Integer vastgelegd, steeds op zoek naar een tweede laag met een diepere betekenis.

Martie Herrmann

Link

Geef een reactie

