Puck Soetens

Fotograferen is voor mij ontmoeten. En dan het liefst met mensen die een ander soort leven leiden dan dat ik dat doe.  Ik heb een fascinatie voor mensen met een ander bestaan en dan bij voorkeur met een minder goed bestaan.

Mijn werk kenmerkt zich door soberheid en verstilling.  Ik ben op zoek naar contact met anderen, laat de ander zijn/haar verhaal vertellen. Op het moment dat er die verstilling optreedt, druk ik af en heb ik wat ik wil.

Ik probeer de kracht of de kwetsbaarheid van de persoon vast te leggen. Het hangt allemaal samen met wat voor een soort ontmoeting het is en wat de klik is tussen mij en de ander.

Puck Soetens

Geef een reactie

