Regula Luechinger

Mijn werk draait om de documentaire fotografie. Beelden uit het dagelijkse leven raken mij en ik geniet ervan om mensen te observeren, bestuderen en uiteindelijk in beeld te brengen. Vaak gaat het over het alledaagse, niets spectaculairs en toch vind ik juist in deze scènes bijzondere en authentieke situaties. Ook ziet in mijn foto’s vaak humor en ik spiegel de mensen. Omdat ik van kleur houd heb ik ervoor gekozen om mijn foto’s grotendeels met flitslicht te maken.

Regula Luechinger

Link

Geef een reactie

